Zoals al eerder vermeld onder de rubriek Centrale Verwarming, beschikt u binnen IBV Installatietechniek over de mogelijkheid een service abonnement af te sluiten. Dit service abonnement voor u CV installatie bestaat uit een 12 - maandelijks onderhoudsinspectie en 24 - uur storingsservice.
Als u, als klant van ons een elektrastoring, ketelstoring of een storing op loodgietersgebied krijgt, kunt u de servicedienst bellen. De servicemonteur is bereikbaar na werktijd en in het weekend via ons gewone telefoonnummer, voordat u belt hebben wij op deze site onder de werkzaamheden van het desbetreffende onderdeel wat informatie en tips neergezet waarmee u de storing misschien zelf kan oplossen.
De meeste storingen kunnen worden voorkomen, De service dienst van IBV Installatietechniek krijgen meestal storingen binnen op een avond en in het weekend door doe het zelf werkzaamheden. Als een monteur op een avond of in het weekend bij u komt, worden de uren vaak al op 200% gezet. dit brengt voor de klant aardig wat kosten met zich mee. Daarom ook de volgende tips:
Mocht u een storing hebben aan uw cv ketel en de cv ketel vertoont de bedrijfscode, kunt u de volgende knop indrukken "RESET", hierdoor kan het zijn dat de ketel uit zijn storing gaat. U heeft ook een logboek. Deze zit meestal aan de zijkant van uw cv ketel, hier kunt u ook uw storing mee verhelpen. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact op met IBV Installatietechniek en meld de desbetreffende storingscode incl. merk cv ketel aan de monteur. Het kan zijn dat het probleem telefonische kan worden opgelost. U kunt ook de stekker uit het toestel halen en 10 seconden wachten met hem terug te zetten in het wandcontactdoos. De cv ketel kan hier door ook worden gereset.
Wilt u meer weten over IBV Installatietechniek? Of zou u graag een service abonnement willen afsluiten? Neemt u dan - uiteraard geheel vrijblijvend - contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
050-5032576
050-5032576